lördag 17 juli 2010

Utlandsväder!!

Vilket härligt väder vi har, inte behöver man då åka utomlands. Vad har hänt de dagar som varit sedan sista uppdateringen. Jag och Emilia har varit på Twilfit och fyndat, och då menar jag verkligen fyndat. Halva reapriset är bra kan jag lova. Vi köpte både BH och trosor. Gäller och passa på för annars vet de hur man tar betalt.

Micke har haft spelvecka på golfbanan det har väl gått lite si och så, han är inte helt nöjd.

I dag har vi varit hos Öbergs ute i stugan och haft det trevligt, vi stekte korv, lök och paprika i morrikan (vet ej stavningen) allt det tillsammans med sallad i pitabröd, det blev riktigt gott. Till efterrätt åt vi jordgubbar och grädde. MUMMMMMMMMS!!!

Hoppas att det inte regnar imorgon, Loppis. Men jag åker inte dit med alla grejer om det regnar. Håller tummarna.

Nu ska jag fortsätta och se filmen. Sov gott alla. KRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar