lördag 5 mars 2011

SPORTLOV


Lustigt väder. Var tog perioden med ca -2 till -15 grader vägen, nä i år är det -30 för att sedan bli +7 grader. Sjukt.

Sportlov, känns som om jag kan behöva det, det har varit tunga veckor på jobbet, men det är ändå intressant och ett roligt jobb jag har. Tyvärr måste jag nog jobba hela sommaren och med min vanliga tur kanske jag får jobb direkt skolan börjar till hösten, så då blir det ingen semester i sommar heller. Tur att det finns dessa lov så batterierna hinner laddas. Men lillprinsen som brukar kunna ladda mormors batteri bäst är inte hemma så jag får hitta på andra sätt ;) Jag hoppas att E och D har det underbart och att de får njuta av vackert väder.

I går var Öbergarna här på middag, vi åt grillat. Snart ska jag göra mig klar och möta upp Åsa på stan vi ska ta en fika.

Ha en underbar dag ni där ute.

1 kommentar:

  1. Hej hej! Ja det där vädret blir man inget klok på alls! Men fina vårbilder har du lagt in. Ha det bra, hälsningar Mib.

    SvaraRadera