torsdag 23 juni 2011

Sorry för riktigt dålig uppdatering!


Har helt enkelt inte orkat. I morgon börjar jag mitt sommarjobb. 79% under 8 veckor. Vill inte jobba mer för jag känner att det kan bli för mycket. För i torsdags fick jag ett glädjande besked av min rektor. Jag är välkommen tillbaka den 15 augusti dock bara till den sista oktober, till en början, han tror att jag blir kvar även efter det. Känner lite så att det är tur att jag tycker om mina jobb annars kan det lätt bli för mycket. Men en del av mig önskar i dagsläget då jag vaknade med feber i morse att semester hade varit skönt. Men som sagt är så älskar jag mitt sommarjobb och ser fram emot att arbeta med mina superhärliga kollegor och träffa alla boenden igen.



Nä nu får det räcka, jag ska kurera mig. I morgonbitti kommer D för E jobbar, när jag går till jobbet ska han vara med morfar. Jag tror att de kommer att ha det mysigt när det är midsommar och allt.

Trevlig midsommar på er alla.

Kramar från mig.

3 kommentarer:

  1. Trevligt att se att du skriver igen - har saknat dina inlägg!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med ovanstående! Och vad roligt att du gillar dina jobb! Jag gillar ju mitt också. Och ibland är det snudd på älskar det faktiskt.
    För Tjabolina tycker jag att boendesituationen har förbättrats så det är ju också kul. Är det nåt sånt du kommer att jobba med i sommar?

    Kram och hoppas du får lite ledigt alla fall. Och att du kryar på dej förstås!

    SvaraRadera
  3. Å jag har oxå saknat dina inlägg, och Kim saknar nya bilder på D :) Hoppas det är bra med er!!! KRAM

    SvaraRadera