måndag 23 augusti 2010

Alltid omplaneringar;)

Har nu på morgonen tagit fram en massa kött från frysen som jag tänkte laga till idag när jag är ledig, hade även tänkt sy till Dennis och göra sponsringen. Men nyss pep min telefon och där var en förfrågan det är bara att tacka ja, annars skulle jag bara jobba två dagar denna vecka. Så istället för att vara ledig ska jag svida om och jobba till 17.00 i afton.

En arbetslös lott, detta händer alltid när något annat är planerat. Men jag älskar att jobba så jag är egentligen glad. Det är bara det att det skulle vara underbart med ett fast jobb så det går att planera lite mer än nu.

Ha en bra dag där ute idag.

Lycka till Emilia, och Grattis Lovisa till hunden.

1 kommentar:

  1. Ja det där kommer jag ihåg var jobbigt när jag springvickade en gång i tiden. Samtidigt tyckte jag det var spännande att få vara på olika ställen, man fick så mycket inspiration från varje ställe att plocka med sig till framtiden liksom :-)

    SvaraRadera