onsdag 25 augusti 2010

Regnet det bara öser ner!

Jaha då fick jag tillbaka då jag på FB skrev "inte en droppe regn.." Det formligen öser ner.

Emilia ringde imorse och hade ett litet problem som tur var är jag arbetsledig idag, så jag åkte dit för hon behövde ut i förrådet och ta in lite varmare kläder. Efter det körde jag dem eller rättare sagt Emilia körde, till dagis. Vi hade lite tid kvar till Emilias skola skulle öppna så hon fick köra runt lite grann. Hon har blivit riktigt duktig på att köra. När hon hade klivit ur bilen ringde jag Sara och frågade om hon ville ha skjuts, plockade upp henne efter vägen, hon berättade att handledarutbildningen är på söndag. Så då blir det att göra den en gång till. Men det känns roligt att hon vill att jag ska köra med henne.

Nu ska jag ta och rensa skafferiet och kolla vad som behövs inhandlas på fredag (löningsdag) sen blir det lite städ före jag ska hämta Dennis vid tresnåret. Kanske hinner jag även kura ihop mig i soffan och slappa lite i detta "underbara väder".

Ha en skön dag därute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar