fredag 3 september 2010

OOOtroligt!!

I onsdags fick jag två jobberbjudanden, ett från en högstadieskola och ett från soc. I dag var jag på intervju på det förstnämnda och JAG FICK DET. Börjar den tjugonde och det sträcker sig bara fram till jul till en början men rektorn tror att det är troligt att det även blir vårterminen. Tyvärr är det inte som lärare utan som resurs och assistent men jag är iallafall på rätt plats. Förhoppningsvis ska detta leda till något annat så småningom.

I afton när jag lyssnar av mobilsvaret har jag meddelande från det andra erbjudandet och det låter som om de räknar med mig. USCH jag måste ringa dit på måndag och säga att jag inte kan ta det.

Egentligen en skön sits men det känns ovant att de ringer och ber mig komma och jobba och då är det inte bara en dag här eller där.

Ha det så bra alla ni där ute.
KRAMAR

2 kommentarer:

  1. Absolut rätt val, det du tog.
    Och tryggare...
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Häftigt!
    Stort grattis till nytt jobb!
    Att jobba i skolans värld är roligt!

    SvaraRadera