lördag 18 september 2010

HELG = Bowling

Ja detta är min sista vecka som "arbetslös" iallafall på några månader. Så skönt kanske det underlättar nu att kunna planera fritiden lite mer. Skjutsade Elsa till hallen före åtta imorse det bar av till Sundsvall och Micke for vid niosnåret mot Övik. Elsa kommer hem ikväll men M har dubbelmöte så han kommer inte hem förrän imorgon.

Jag, Emilia och Dennis åkte upp till Solbacken en sväng. När vi kom hem till dem igen provade vi de nya gardinen så jag visste ifall det blev helt fel eller? Men det blir OK. Har sytt de andra nu och ska dit alldeles snart.

Annars har jag inte gjort så mycket, tvättat tre maskiner, rensat bland kryddorna och sett en film mitt i allt och utnyttjat reklampauserna. De är iallafall bra ibland.

Micke har ringt och de vann, för dem blir det hockey ikväll de ska se MODO hemma.

1 kommentar:

  1. Hejsan !
    Här bakas det...
    Får nybakt i morgonbitti, för brödet ska vara i ugnen 8 timmar...
    Ha det bra vi ses! Åsa

    SvaraRadera