söndag 19 september 2010

VALDAG


Hatar att vakna med huvudvärk. Finns nästan inget värre inte just nu iallafall. Börjar dagen med fil och musli och en dubbel treo TOPPEN.


Lördagsnöjet igår blev att ta rätt på ännu mer kött. Torsdag fick vi tag på nötfärs, och igår älgkött. Underbart styckat och malt köttfärs direkt, ända jag behövde göra var att dela upp i lagom stora bitar. Tycker det är bättre med många en några få stora. Om än jag känner mig fattig på pengar så är jag rik på mat just nu. SKÖNT! Kokade köttsoppa som var klar vid 23 tiden, min klimp blev konstig den tog inte ihop riktigt så nu är det babyklimp i den, kanske godare!
Ska om någon timme till Emilia för att vi ska följas åt och rösta. Jag hoppas att alla tar sitt ansvar och går till vallokalerna. Både en skyldighet och rättighet tycker jag.
Lycka till.

2 kommentarer:

  1. Gott låter det alla fall.
    Klart att man ska rösta :-)

    SvaraRadera
  2. Funderar lite över vart du tog vägen...???

    SvaraRadera