torsdag 9 december 2010

Så härligt

Så underbart, nu har Dennis kommit till oss igen och vi har längtat. Morfar och mormor från Pite kom vid sjutiden. Mormor i Pite hade lyckats hålla gullungen vaken hela tiden så perfekt. Bra jobbat Åsa! Vi myste ett tag sen upptäckte Dennis att backen med bilarna inte stod där den brukar då visade jag var den var, han tog fram nästan alla bilarna på en gång. Sen var det tåget och tågbanan som gällde, han har blivit så duktig, ibland kan han sätta ihop delarna själv. Han körde ett tag, sen skulle det läsas och lekas BUU med morfar och moster. Blev inte så länge då klockan hunnit bli så mycket men ett tag så han inte kände att det blev sängen direkt han kom.

När jag hade lagt honom och sagt godnatt låg han ett litet tag och små pratade för sig själv och efter ca 10 minuter sov han.

Nu ska jag och Elsa ut och sätta fast barnstolen så det inte behövs imorgonbitti kommer nog att bli nog jäktigt iallafall. Sen blir det duschen så jag slipper det imorgon.
Till MIB Bureburgare är en enkel burgare med ost och en massa annat gott, den är döpt efter en ort söder om Skellefteå som heter Bureå. En av de två godaste burgarna jag vet.

Kram och god natt till er alla.

1 kommentar:

  1. Med ficklampa och böker om traktor och lasbilar så går ALLT. Hoppas ni har det bra och hoppas han förkylning har börjat lätta. Linus var ju jätte förkyld när Dennis kom till oss, så både jag och Dennis blev förkylda oxå:)Ha det bra och Kramar från Öjebyn:)

    SvaraRadera