söndag 5 december 2010

Underbara vinter!

Nu har det inte kommit så mycket mer snö på en vecka och det känns skönt för då slipper mannen skotta. Visst är det kallt vissa dagar, men då tänker jag på den fuktiga kylan som var i Växjö och hur kallt det kändes. Då tycker jag att det är ganska skönt här uppe i norr, här går det då att klä sig mot kylan.


I veckan har jag inte fått mycket gjort, känt mig mycket tröttare på morgon och även på kvällen nu när inte Dennis varit här. Men igår tycker jag att jag var duktig, jag röjde ur två skåp i köket sen städade jag så det känns som en tromb hade varit och tagit med sig allt från bänkarna i köket. Få se hur länge det håller i sig, tyvärr brukar det gå fort igen att det ser likadant ut som tidigare.


I går afton gjorde jag något som känns som evigheter sedan, jag tog ett bad. Men jag vågade inte ligga så länge för jag höll på att somna, tala om avslappnande! I dag ska jag och mannen på julmarknad på Nordanå, jag tror att mina föräldrar står där. Ska försöka komma ihåg kameran och ta kort så ni får se vilka fina alster de tillverkar. De är otroligt duktiga och det är roligt att de har något att göra nu när de är pensionärer.


Ha en härlig vinterdag alla ni där ute. Kramar från mig.

2 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt det låter! Jag åkte med jobbet till gammlias julmarknad igår. Men det var så mycket folk att det knappt gick att ta sig fram. Hoppas ni får en trevlig dag Camilla!
    Hälsa Micke! Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Spännande! Hoppas du kom ihåg kameran!

    SvaraRadera