tisdag 30 november 2010

Han är otrolig!

Dennis matar änderna okt/nov 2010
Puss Iggel, älskar dig!

Tala om mamma upp i dagen.

Lekt ett litet tag, borstade tänderna, ny blöja och pyjamas. Sen myste vi, Dennis satt i min famn och det är så underbart och rogivande, vi tittade på Rorri. Gick upp till sängen, kramades sa godnatt. La ner Dennis i sängen strök lite i hans hand och sa att "sov gott, mormor är här och vi syns imorgon". Jag gick in i rummet bredvid och väntade i 10 min. Men inte ett knyst, Dennis sov. Tänk så duktig han har blivit att somna själv i sin säng.
Nu ska jag försöka röja lite före jag ska slappa och sen sova.



Ha det bra alla där ute.

3 kommentarer:

  1. Tur att det finns någon som får dej att sitta still en stund.....
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Jag tror att du har rätt, känner du igen dig? Ca

    SvaraRadera