tisdag 23 november 2010

Sista dagen

Imorgon ska jag och jobba, ska bli skönt, jag längtar. Inte helt återställd, har hört från flera hålla att denna förkylning sitter i ca 8 veckor, bara jag slipper hostan.

Har idag betalat in till körkortet några tusenlappar till. De säger att E är duktig och att nu gäller det att ta tag i teorin. Hoppas hon känner sig sporrad!

Ska hämta D och E, hon behöver handla så det bär av en sväng till Solbacken. Sen är det träning för henne och gubbarna ska se hockey hos oss, lika bra att inte vara hemma då;) Speciellt med tanke på förra matchen med det bortdömda målet. Hoppas det går vägen för dem ikväll.

Kolla in småland, nu har de snö. Tycker synd om dem, de är inte så vana med mycket snö när det ska köras bil osv. Samt att vi har mycket skönare klimat här uppe, där nere är det så fuktigt att även några få minusgrader gör att man fryser. Men här kan det vara kring -24 och det är inte alls lika kallt. Tänker på er mina vänner i småland. Kram på er.

Nu ska här dammsugas före jag måste börja med middagen.

Ha det gott alla vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar