söndag 28 november 2010

1:a advent.

En bild från i april, måste ut och ta nya vinterbilder.
Vill önska er alla där ute en trevlig 1:A advent. Om ni ska ut på vägarna ta det försiktigt. Här i Skellefteå skiner solen och det är bara ca 10 minusgrader.

Vi har varit ute och skottat och Dennis har fått prova att åka bob det tyckte han var kul. När vi kom in åt han risgrynsgröt igen och han är stor fantast av det måste jag säga. Han slevade in en full djuptallrik. Nu ska vi byta blöja för det luktar inte gott. Sen ska han få sova, för vi ska in till stan på skyltsöndagen. Bytt och nu sover han. Dennis somnade nästan när jag klädde på honom.

Linus har varit förbi med jultidningarna, jag hade inte hunnit hämta ut pengar så jag hoppas att Å ger mig sitt kontonr så jag kan sätta in. Vi hade nämligen planerat att fixa jultidningarna när vi skulle på skyltsöndagen, men han skulle hem tidigare. Så det blir ikväll.

Nu ska jag plocka bort litegrann och så ska jag och Micke äta lunch för när D vaknar ska M gå in till stan och jag ska hämta E för hon vill följa med. Hoppas hon orkar annars så har vi bilen så det går att köra hem henne tidigare om hon önskar.

Ha det bra alla ni där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar