torsdag 25 november 2010

Uppdatering II


När jag var till E nu i afton, hade hon hög feber och sänka, hon fick dricka kontrastvätska före röntgen. De hittade inget speciellt säger sköterskan, men hon opereras nu iallafall, de ska se vad som ställer till det för henne. Jag håller tummarna för dig min älskade lilla tjej.

När jag kom hem var D fortfarande glad och hade nyskitit. Den nya traktorn han fått av morfar var lite för hög för honom men han växer ju. De hade ätit kvällsfika. Vi bytte blöja, pyjamas, borstade tänderna, sen nattinatt. Jag satt i fåtöljen brevid D:s säng efter ca 10 minuter sov han gott.

Å och Å kom på syjunta, E jobbade och K hade annat för sig. Idag bjöds det på VB paj och sallad, te, saffranskaka, glögg med tillbehör. Alltid lika trevligt. Tack tjejer.

Sov gott alla ni där ute.
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar