tisdag 16 november 2010

Förkylning *x*>>XXX//***!

Usch som ni vet är jag less på denna förkylning, var idag till läkaren som till råga på allt sjukskriver mig i 7 dagar. Jaha där var det lönebortfallet, bara att gilla läget. Diagnos: akut infektion i nedre luftvägarna möjligen begynnande lunginflammation.

Aldrig att något kommer lägligt. Bara att omprioritera igen och räkna hur vi ska få allt att gå ihop. Men trolla med knäna har jag alltid fått göra sedan den dagen jag flyttade hemifrån. På den tiden hjälpte min mor, far, dåvarande svärmor och svärfar oss, de gånger det var kärvt. I dagsläget skulle det vara läge med en vinst, hoppet lever, idag gav jag min far två triss i farsdagspresent. Hoppas på storvinst för då kanske jag får en del av kakan.

Nej nu ska jag ta och krypa upp i soffan eller kanske rent av gå och lägga mig.

Sov gott alla.

1 kommentar:

  1. Hua! Lunginflammation hade jag för ett par år sen och det är minsann INGET roligt alls. Hoppas det går över snabbt!

    SvaraRadera