måndag 15 november 2010

Körlektioner och Halk!!!

Nu har E bokat in flera körlektioner samt halkbanan kommer troligast att landa på ca 7000 kr + uppkörning! Men det kommer att bli tufft, körkort + annat. Men jag får väl försöka trolla med knäna.

I helgen ska jag försöka ta kort på mitt kuvertbord och lägga ut det på blocket, förhoppningsvis kan det ge några kronor. Snart börjar julmarknaderna varje helg på Oden torget, får kolla upp mitt lager och se om jag har något som är klart eller om jag måste börja producera mer.

Fick veta igår att jultidningarna har kommit - undrar hur mycket jag köpt för, kommer inte ihåg. Men jag tror att det mesta var till vårt charmtroll till barnbarn. Jag hoppas att försäljaren fick en bra premie.

Igår var hela familjen samlade här hos oss för att fira M på farsdag, det blev en AIK mössa, chocklad, schampoo och presentkort på barnens hus (M: tittade på D och frågade om han önskade sig något särskilt). Underbart att ha alla runt om oss - jag älskar det.

Min hosta har kommit tillbaka med nästan samma styrka, om jag inte får sova inatt måste jag nog sjukskriva mig och träffa en läkare. USCH har inte råd och vill inte!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar