lördag 13 november 2010

Usch!!! MMMMMmmm Gott!

Nu är jag less! Min förkylning vill inte ge sig, tror att jag för första gången i mitt liv har flunsan. Hostan har blivit bättre och jag har nu sovit två hela nätter på en vecka, skönt. Men nu börjar det kännas mer åt bihålorna och har blivit mer snorig. SINOVA!!!

I dag har E övningskört vi var ute i drygt 1,5 timme, jag tycker hon blivit jätteduktig. På måndag ska hon in till körskolan det blev inte i veckan, förståeligt då hon haft fullt upp med praktik och allt annat. Hon ska även boka in "halken" men hon måste vänta tills löningsdagen för den kostar!

Är det någon som har några tips om hur jag kan öka på börsen! Det behövs. Min prio ett är att E går färdigt skolan och tar en examen, men även att hon tar körkortet. För i dagsläget har många arbetsgivare det som krav. Jag ska kanske se över om jag har saker som kan säljas och att återigen försöka på någon marknad här vid jul. Kanske kan det ge någon extra slant.

Nu har vi gjort en ny laddning med äggtoddy - den förra sjönk ihop. Fick tipset från en gammal vän att den ena delen var nog för varm då jag blandade. Nu får vi se hur det går - den har fått kallna sedan igår. Men en sak är säkert och det är att det är värmande och gott samt att det ger mig julstämning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar