söndag 20 februari 2011

**!<*!`´

Vad besviken jag blir på mig själv. Satte mig vid datorn för att lägga in bilderna men på något sätt är minneskortet helt tomt. Har lyckats radera det utan att veta om det. Jag som tagit så många nya kort på bl.a. Dennis de sista veckorna. Nåja bara att gilla läget.

I måndags körde jag D till förskolan och hämtade honom, då på eftermiddagen hade han fått ögoninflammation. För att E inte ska missa skolan så vabbade jag, det känns lite klyvet då jag vet att mina arbetskamrater måste arbeta mer då vi inte får någon vikarie. Men det viktiga är att E tar sin utbildning.

I går åkte E tidigt till Nordingrå för att spela seriematch ca 05.00. Lång dag då hallen är liten och en match spelas i två omgångar och tar 4 timmar istället för 2. De hade två matcher så det blev sent före de var hemma. Resultat: en vinst och en förlust. (3 jättebra serier av henne).

I dag hämtar morfar och mormor från Piteå D för att ha honom några dagar, för han är fortfarande inte helt kry om än ögoninflammationen nästan är helt borta efter allt tvättande. Men han är snorig och förkyld. Då kan E gå skolan/praktiken och jag kan jobba.

Men det har samtidigt varit underbart att få rå om honom i veckan, han har somnat varje kväll utan ett knyst efter att ha fått varva ner med barnprogram. Däremot har han drömt ganska mycket och halv vaknat och sökt tutten. När jag kommit in och gett honom tutten, har han surrat om olika grejer som jag antar att han drömt om.

Nu ska jag arbeta ett tag före jag går ner och lagar middag.

Tjingeling

1 kommentar:

  1. Å vad snopet med bilderna! Jag skulle ha blivit väldigt irriterad men du verkar ta det med ro.
    Hur gammal är han nu ditt lilla barnbarn?

    SvaraRadera