onsdag 15 juli 2009

Dålig uppdatering, jag vet.

Jag måste säga att just nu är jag riktigt dålig på att uppdatera, kan jag skylla på sommaren. Jag jobbar och när jag inte jobbar försöker jag hinna umgås med familjen, dvs spela golf med gubben och hinna spendera tid med den underbaraste lillpojke som finns Dennis. Jag har haft glädjen att få vara med honom lite då och då, det underlättar ibland med en barnvakt när vissa saker ska göras.

Vi har även fixat doppresenten från oss, som de redan fått. Vi anser att det är bättre att de får något de behöver och när de behövde den redan nu, så varför vänta. Både Emilia och Alexander har haft en önskan om en HokusPokus stol så det fick bli en sådan. Den lilla familjen verkar då vara nöjd, Dennis sitter redan i den och leker men han har även börjat smaka gröt. Han verkar älska det, så det är roligt. Om än han har säkert mer mat på sig än i sin lilla mage, men det är så det är.

I morgon jobbar jag "lillskiftet" dvs jag börjar 07.30 och slutar 09.30, nej det är inte bara två timmar men väl 26 timmar för jag slutar inte förrän på fredagmorgon. Då hoppas jag att jag ska hinna spela golf en sväng före jag ska tvätta i tvättstugan hos min mor och far. VARFÖR? jo vår tvättmaskin har gått sönder. Typiskt! Sen blir det nog lite barnvakt också i helgen för det har jag lovat.

Ha det bra och sköt om er.

1 kommentar:

  1. Slit inte ihjäl dig, skönt att höra att allt går bra där uppe.

    SvaraRadera