lördag 18 juli 2009

Spelade golf igår efter jobbet, kompisar från Piteå hade kommit ner och spelade med oss. Men det blev lite stressigt dit för Micke åkte upp till utförsäljningen på Shape, vi hade sett en trädgårdsmöbel, den var givetvis inte kvar, men han införskaffade en matta till rummet och det var välbehövligt.

Golfandet gick sisådär, hålade bara i 5 hål på gul slinga men fick ihop 12 p skulle skött mig bättre på de övriga hålen också. På tisdag åker jag upp till Piteå för att vara med i tisdagsgolfen, det ska bli både spännande och roligt.

Ska till mamma och pappa och tvätta, vår tvättmaskin är sönder, har beställt en ny men den har inte kommit ännu. Ska bli skönt att få bort all tvätt.

Jag hoppas att jag även ska ha klart med akassan snart om jag får stämpla upp eller inte. troligast blir det så att jag får stämpla upp vissa veckor när jag inte jobbar så många timmar.

Något som däremot är riktigt tråkigt är att jag fått tillbaka struman, så utifrån tagna prover och om ändrad dos i medicineringen kommer det väl bli så att det kan bli tänkbart med ytterligare en "halshuggning", blir det så ska jag kräva att de tar bort hela körteln. Men det gjorde jag förra gången också men de lyssnade inte på mig. Så det är en förklaring till att jag mått piss senaste månaderna. Skönt med en förklaring men det blir inte bättre för det.

Imorgon blir det kalas, min mamma fyller år och hon ska bjuda oss hela bunten på middag, Strongt!

Sköt om er.

2 kommentarer:

  1. Inte så kul att få tillbaka struman igen:(
    Hdet hoppas ni annars mår bra i det soliga vädret kramar från Åsa och Lycka till med golfen:)

    SvaraRadera
  2. Hej. Jo jag skulle så gärna åka upp. Men jag eller vi har inte råd. Tyvärr =( I morgon torsdag ska vi till bvc på eftermiddan. Ska bli så kul att se vad som hänt på 1 månad =)
    Kram/Anna

    SvaraRadera