fredag 7 oktober 2011

1:a veckan!

Nu har jag jobbat en vecka och det har gått bra. Visst jag har varit trött och kanske inte vilat så mycket på kvällar men det har fungerat. Hade tänkt ringa min syster och fråga hur hon mår men tid och ork har inte funnits. Men du finns i mina tankar ändå! Hoppas allt gått bra.

Känner ibland för att skriva av mig men svårt att hitta något forum för det. För oftast när jag eller någon annan gjort det så blir man utskälld för att man inte ska skriva vissa saker. Men jag tycker att om man inte tycker om vad som skrivs på en blogg så behöver man faktiskt inte läsa den bloggen, det finns andra. Allt behöver inte vara positivt det som skrivs, det finns många där ute som behöver sin blogg för att bearbeta saker eller komma vidare i livet. Livet är inte alltid rosenrött. De som tror det måste ha stora problem.

Sov gott.

1 kommentar: