tisdag 18 oktober 2011

Ja, se människor!!!

Ibland undrar jag hur vissa människor är funtade! Måste ha ett trist liv då de måste lägga sig i allt som andra gör och finns det inget sånt så hittar de på, allt för att förstöra. Tyvärr finns det människor som lyssnar på detta skitsnack som påhittade rykten är. Tänk om de bara visste att det egentligen är de själva som de förstör för i långa loppet. Då menar jag både skitsnackarna och skitlyssnarna.

Var finns budordet Var mot andra som du vill att andra ska vara mot dig. Skulle det vara så så vore hela världen endast full av skitsnack om alla som snackar skit skulle bli bemött på samma sätt som de bemöter människor.

Tack alla ni där ute som inte dömer för fort och som finns där och stöttar de som behöver. Som tar reda på sanningen först och som acceptera de som inte är som andra för om alla kollar riktigt nära så finns det ingen som är helt perfekt och så ska det vara. Kolla noga på er själva! Vad ser ni?

Jag är inte heller perfekt, nog händer det att jag spyr galla ibland men jag tänker noga inför vem, vem jag kan lita på som är MIN vän. Tack alla ni som är mina vänner ni vet vilka ni är. Önskar att alla hade vänner som ni.

Sov gott alla ni som är goda ni gör världen vackrare! <3

1 kommentar:

  1. Vet ju inte vad som hänt men det du skriver håller jag fullständigt med dig om! Stor kram!

    SvaraRadera