onsdag 19 oktober 2011

Lärare - VARFÖR!!!

Kanske inte så farligt som det låter, men vi håller just nu på med omdömmena för högstadiet. Det kan jag säga är ITE LÄTT!!! Har slitit mitt hår, suckat och stönat flera gånger under dagen, samt ifrågasatt vad jag håller på med. Baksida med att vara lärare.

Dagen hade även kunnat börjat bättre. Började med att göra en kladdkaka klockan 06.15 imorse till tjejerna. Så långt allt väl och lungt, när jag skulle iväg till bussen hittade jag inte min börs. Hur mycket jag än letade. Ringde E och frågade om den var där efter affärs besöket igår. NEJ. Fortsatte att leta utan resultat. Ringde min far, vilket inte är kul i just detta ärende. Jag vet redan hans reaktion på min borttappade börs. -SLARVER och skratt. (Inte första gången jag har borta saker) Känner han mig eller? Min underbara pappa lät mig låna bilen så jag han i tid till jobbet. TACK!

För kännedom! Börsen var på COOP inlåst i kassaskåpet i tryggt förvar och nu är den hemma igen efter ett äventyr :) Phu! slapp allt jobb med att spärra och beställa nya kort.

Dags för sängen. Ha det gott alla mina nära och kära samt alla mina distansvänner :)

1 kommentar:

  1. Ja det där med omdömen är inte lätt. Fy sjuttan. När jag jobbade i särskolan så skrev vi ju IUP för alla barnen och då skulle det också jämföras med kursplan/läroplan osv, det var väl i och för sig mycket lättare än att skriva omdömen. Det brukar min man våndas med istället.
    Kram!

    SvaraRadera