måndag 12 september 2011

Hemligheten!

Ville berätta för mina elever före jag berättade det här ute i cybervärlden. På onsdag händer det. ÄNTLIGEN!!!!
Vad för något? O P E R A T I O N E N med stora bokstäver.
Men trots att jag längtar finns givetvis en viss oro. Ska allt gå bra? Blir resultatet bra, slipper jag alla besvär eller bara några? Ja frågorna är många. Men svaren kommer snart.
På onsdag är knölen på min hals borta. Struman ska väck jippie. Måste med bussen 05,50 imorgon för att hinna ta prover före inskrivning klockan 9,00. Sen vet inte jag vad som händer imorgon. Tyvärr jobbar Maria Z till 17,30 så vi hinner nog inte ses. Kanske jag inte behöver vara fastande förrän senare på kvällen då kanske vi hinner ta en middag på Karins krog. Ett superbra ställe. Får se imorgon.

I dag jobbade jag över för att göra planeringarna klara för mina elever. Min vikarie känner redan halva gruppen då hon till viss del var hos oss förra läsåret. Hon är jätte gullig och duktig och med hjälp av mina kollegor tror jag att det kommer att gå vägen. Jag håller tummarna.

Nu ska jag krypa i säng så jag orkar imorgon.

Sov gott och kramar

1 kommentar: