söndag 18 september 2011

Ny dag

Igår kväll stramade det lite mer i halsen, vilade kanske inte tillräckligt mycket. Idag känner jag mig mer öm men inte i såret utan mer på insidan. Kanske inte så konstigt för jag tror att de har slitit och dragit ganska rejält i mig under OP. Öm efter hela haklinjen, och hela halsen. Känns även som en riktig förkylning när jag sväljer. Ska bli intressant och se när det börjar släppa. Däremot tror jag att jag sovit bättre i natt, visst jag har hostat och harklat några gånger men inte lika ofta. Nu ska jag ta mig en dusch, en lång sådan, känns skönt.

Kanske orkar jag ut på en LITEN promenad också.

Ha en underbar dag i det vackra vädret.
Kram.

2 kommentarer:

  1. Hörre du....
    Ingen promenad, utan nu vilar du !
    Du blir bara bättre fortare, och det vill och vet du.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Ja herregud vilken tabbe jag gjorde när jag opererat mig! Fröken stark och duktig var väl i farten.... När jag legat färdigt på avdelningen så skulle jag flytta över till patienthotellet... och kånkade iväg med packning och väskor osv själv en lång korridor genom sjukhuset.... Så såret sprack upp.... :-/ Ibland är jag verkligen en idiot, och det var jag minsann då.... Mitt ärr blev aldrig ordentligt vettigt efter det där. Syns lite mer än det borde och det är mitt eget fel :-( Så TA DET VÄLDIGT LUGNT! Kram!

    SvaraRadera