lördag 7 mars 2009

Helg!

När jag kom hem från jobbet igår kände jag mig död. Men jag vet att det är inte värt det att sätta sig ner för då kommer jag aldrig igång igen. Nej jag började röja i lägenheten sen kom min underbara kollega med sin dammsugare som jag fick låna. Det kändes underbart att kunna dammsuga första gången sen jag flyttade in i Augusti inte för att jag inte städar regelbundet men jag dammsuger inte utan klarar mig med en dammopp och sop. Allt gick lätt för jag slog på en talbok som jag lyssnade på undertiden. När allt var klart satte jag mig i soffan och stickade en mössa till mig själv gjorde även en till lilleman, tittade lite på tv och pratade med min underbara sambo som jag saknar så otroligt mycket.

Lördag började dagen med att sätta igång en tvättmaskin, efter det gick jag på en promenad Öjaby-Räppe-Bergsnäs-Öjaby en skön promenad på drygt 50 minuter. Har pratat med min syster, LÄNGE, känns skönt att kunna rådfråga henne, när jag har funderingar om mitt arbete och hon har erfarenhet av vissa grejer som jag kan ha nytta av.

Har precis gjort mig en kopp kaffe, ska fortsätta sticka sockar som matchar mössan till lilleman.

Vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar