måndag 23 mars 2009

Ny dag

Jaha då sitter man här, klockan är bara 10 i åtta och jag har hunnit duscha, Micke sover. Konstigt att jag ska vara sån morgonmänniska, det var ganska bra när jag hade små barn i huset men nu när jag kan få sova hur länge som helst går det helt enkelt inte. Jag vaknar oftast mellan halv sju och åtta, hur mycket jag än försöker somna om går det inte.
Micke har eftermiddag så här sitter jag själv. Visst skulle jag kunna städa men då skulle Micke vakna och han behöver sova om han ska orka jobba efter middag. Nä jag ska ta frukost, torka håret sen åker jag nog och tar nya levaxinprover. Skulle gjort det i sommras men tiden springer iväg, jag åkte ju till Växjö också, sen skulle jag gjort det i julas men det blev inte heller liksom, så nu är det bara att packa sig iväg så det blir gjort.
Senare idag ska jag till Emilia, Alexander och Denniz, ska fortsätta med väskan. Hon ringer då hon vill att jag ska komma, jag tycker det är viktigt att det är dem som bestämmer hur mycket hjälp de vill ha. Jag ska bara finnas där just nu för att stötta och hjälpa då de vill.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar