tisdag 24 mars 2009

Igår flängde vi runt. Den unga familjen skulle ha skjuts till E4:an, sen blev det solbacken och efter det åkte vi förbi bergsbyn. Där blev det något att stoppa i både oss och Denniz/Dennis, Kicki bjöd på glass och kaffe gott. När vi kom hem till ungdomarna så ställde jag mig för att laga mat medan de packade upp och vilade lite, det tar på krafterna att vara förälder. Sydde sedan klart skötväskan men den blev inte helt lyckad lite sne. Men den får duga till en första början.

Sitter även idag själv, får skylla mig själv när jag inte kan sova längre och gubben har eftermiddag.

kramar

1 kommentar:

  1. Vilken tur att Emilia har en mamma som du , jag tycker du gör ett utmärkt jobb med henne och lilla Dennis.
    Hoppas ni har lika fint väder hos er som vi har här! Ha en underbar dag och pussa Dennis och krama Emilia från mig är du snäll.
    Kramar från Åsa....

    SvaraRadera