onsdag 11 mars 2009

skogsmulle

Har inte skrivit på några dagar, har arbetat för fullt, med bl.a. förberedelser inför utvecklingssamtal, kvällskonferens, inte varit hemma före 20.00 någon kväll.



Idag har vi haft en underbar förmiddag, varit ute och haft olika stationer där vi bl.a. lagade lunch tillsammans. Alla elever var jätteduktiga och vi hade tur med vädret, just under nollstrecket och uppehåll mesta delen, det kom ett litet snöfall men inte så mycket. De flesta eleverna tyckte om soppan och åt med god aptit. Efter en uteförmiddag och läxgenomgång fick de som var på fritids mellis sen såg de film, behöver jag säga att de var helt slut.

Våra kära kollegor tyckte däremot inte att vi luktade gott när vi kom tillbaka till skolan, vi luktade ju bara lite rök/eld. Jag hade bara stått vid elden från åtta till halv tolv ungefär, inte luktar man väl då??????



Har pratat med min sambo, å vad jag saknar honom, på fredag åker jag äntligen hem det ska bli skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar