lördag 28 mars 2009

Vad har hänt sen sist. Ja det är mycket, första veckan hemma är till ända det känns lite tragiskt att tänka så men det gäller att vara realistisk.

Denniz växer så snart springer han väl, nä skämt åsido. Jag är fortfarande en super stolt mormor som nästan inte kan låta bli honom. Har varit hos den lilla familjen flera gånger och de har varit här, han är så söt och jag är så stolt över min dotter som är jätte duktig, kanske ligger det något i det att tjejer har förberett sig genom att leka med dockor som små. Hon har ju även fått erfarenhet genom sina små bröder.

Micke spelar borta i helgen så han kommer hem i natt, så det har varit jag och tjejerna hemma. Jag har skjutsat och lagat mat. Fick främmande i dag på fika det var Åsa så vi tog kaffe och surrade, det är alltid lika roligt. Jag har även bakat en del, vi har ju två födelsedagar som stundar i huset så något måste det finnas att bjuda på. Jag tycker det är roligt att baka och laga mat och det är inte något som sker så ofta i Växjö, där har jag inte så mycket grejor så jag skulle nog inte greja det.

Nu ska jag snart hämta Emilia och Denniz de ska till en kompis och se film, hoppas det blir roligt. När jag kommer hem ska jag grädda en paj, sen blir det att skjutsa mer Emilia och Denniz ska hem och jag har lovat att jag kan hämta Micke i natt.
Kramar.

1 kommentar:

  1. Ett stort Grattis hoppas du får en fin dag med nära och kära. Grattis Kramar från Åsa & Johan , Linus & Tim:)

    SvaraRadera