onsdag 1 april 2009

Idag har jag blivit uppvaktad, men vi började lite smått igår med våra kompisar Eva och Janne som åt middag här, Emilia, Alexander och Dennis var också med. Vi försökte hålla Dennis vaken under dagen men det gick inte han sov igenom allt, amning, blöjbyte och försök att väckas. Detta ledde till att han var vaken en del på natten. Idag har Emilia och Alexander verkligen ansträngt sig för att Dennis ska vara mer vaken under dagen med förhoppning om att han ska sova inatt, jag håller tummarna.

I dag kom Micke hem tidigare det var mysigt, när vi var på stan med Dennis ringde min syster då satt de på vår altan och väntade så det var bara för mig och Dennis att åka hem. Där på altanen var även min svåger, mamma och pappa, vi fikade och jag skrapade lotter tyvärr ingen vinst. Efter middagen kom svärmor och svärfar och det blev fika igen, vilken tur att vi hunnit äta mat före annars är det risk att det blir mycket slisk sådana här dagar. Emilia med familj gick hem vid femtiden det var skönt att de stannat så länge. Fick örhänge och att Emilia ska rita åt mig, superbra. TACK. Av mamma och pappa fick jag pengar som jag troligast kommer att lägga på en klippning. På fredag ska jag in till stan och kolla på byxor fick presentkort från svärmor och svärfar, TACK.

Åsa och Lovisa kom förbi och åt lite fika jag fick en jättegullig glastupp som är en godisskål samt tulpaner, alltid lika uppskattat, en favoritblomma.

När alla åkt hem så åkte jag och Micke iväg och jag fick mig en jacka i present en 3 i 1 av märket Salomon - jättesnygg. TACK.

Tack alla för att ni bidragit till en underbar dag.

Kramar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar