lördag 18 april 2009

*sjuk*

Känner mig lite bättre idag men inte helt OK. Åkte en tur till Maxi och inhandlade lite sötpotatis och morötter, jag håller nu på att grilla dem i ugnen tillsammans med palsternacka, till detta ska jag ha en vitlökssås och lite vitt vin. Jag hoppas det ska gå att äta.

Det är rena sommaren just nu har vi 11 grader i skuggan det är inte illa. Himlen har varit klarblå tills för en liten stund sedan så några moln började dyka upp. Jag hoppas vädret håller i sig här i Växjö tills jag åker hem på fredag och att det fina vädret fortsätter i Skellefteå nästa helg.

Det gick inget bra för min sambos bowlinglag de förlorade båda matcherna och med det är kvalet till elitserien över för dem. Han tar nog en och annan gravöl idag tillsammans med vinnarna som däremot kommer att dricka vinnaröl. Jag hoppas han får det trevligt och har riktigt roligt.




Å vad jag saknar er alla. Såg de senaste korten av Dennis på morfarsblogg, han ser så stor ut, han växer så det knakar.
Nästa helg ska här snusas på lilltrollet.
Kramar mormor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar