torsdag 23 april 2009

Sol sol!

Idag har vi haft underbart väder och jag och några elever har varit ute i skogen hela förmiddagen och haft det jättehärligt.

Hade mitt näst sista utvecklingssamtal i kväll, snart klar, äntligen, det har dragit ut på tiden tack vare sjukdom och semester.

Pratade med Emilia i dag och jag hörde Dennis där bredvid, å vad jag längtar att träffa dem. Sen är jag nyfiken på hur det blivit hos ungdomarna med tanke på att de har gjort vissa förändringar i lägenheten, ska bli kul att se.

Jag längtar till imorgon men måste resa lätt för jag anländer på terminal 3 på arlanda och nästa avgår från terminal 4. Visst det är inga problem utan problemet är att det är endast 30 minuter mellan avgångarna, och jag vet av erfarenhet att om jag checkar in bagaget så blir det kvar i Stockholm för de hinner inte skicka det mellan terminalerna. De som arbetar på incheckningen brukar säga att det visst ska hinna, gränsen går visst vid 20 min. Men jag vet hur det blir det har hänt mig 2 ggr. Så det blir endast handbagage som åker med mig.

Varför längtar jag, jo av flera orsaker: min sambo, min dotter och mitt barnbarn. Sen är jag nyfiken och se hur lite eller mycket snö som ligger kvar.

Kramar på er, endast 56 dagar kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar