måndag 20 april 2009

59 dagar

Vilken underbar dag det har varit. I morse var det bara 6 grader men solen sken det kändes skönt att kliva upp. Var riktigt pigg och jag börjar känna mig frisk nästan iallafall.

Under dagen har det varit varmt och skönt, nu har vi 13 grader varmt i skuggan och sommarkänslorna har börjat infinna sig.

Jag har varit och inhandlat det jag ska baka av till kvällskonferensen på onsdag. Det är jag och Åsa som håller i fikat hon skulle fixa bröd och vi skulle köpa pålägg. Jag har tänkt göra romtårtan det blir bara en liten smakbit med tanke på att vi är 12 stycken. Jag ska även göra en pinocciotårta med jordgubbar mellan. Gott får vi hoppas.

Kram.

1 kommentar:

  1. Låter gott!! men du kan ju det här med att baka
    och laga mat. Jag tror allt du lagar smakar bra. Härligt med värme , kan du inte skicka upp lite värme till oss är du gullig.
    Ha det så bra , kram...

    SvaraRadera