söndag 19 april 2009

60 dagar kvar

Igår kom grannen (värden) upp och frågade om jag ville komma ner lite senare för de skulle ha fest. Tjejen hans fyllde år. Jag tackade nej med tanke på att jag kände mig krasslig, jag vill verkligen bli frisk. Vilar och dricker mycket. Satt och surrade med en kompis på MSN några timmar.
Gick och la mig, lyssnade på musik, somnade.
VAKNADE vad är klockan? 02.33 det var ett herrans liv i hallen under mig, (det är rätt lyhört). Funderade på att gå ner och be dem dämpa sig. Insåg då att det var värden som verkade gräla med sina föräldrar. Jag slog på musiken igen och lyckades somna. VAKNADE igen, denna gång var klockan 04.00 det lät som om de skulle riva huset. MÅSTE man städa upp efter festen på natten? I fyllan har man inte samma kontroll utan slår i saker och tycker att man är tyst fast det är man INTE!!

Vaknade för en liten stund sedan. HÄMND hihi. Plockade ihop tvätt satte på mig klackeskorna och gick ner i källaren för att sätta på tvätten. Tror ni jag smög? Nej nej nej.

Nu ska jag äta frukost och sen ska jag se en film tror jag. Det blir fortsatt vila idag. Förutom att jag måste diska och ta hand om tvätten.

Jippi bara 60 dagar kvar.

Kramar till er alla.

1 kommentar:

  1. Ha,Ha vad kul med lite hämnd!!!
    I morse kändes konstigt att inte lilla Dennis var uppe med mig och Tim.
    Nu hoppas jag att du kryar på dig mormor camilla;)
    Ta hand om dig , kramar från mormor 2

    SvaraRadera