onsdag 15 april 2009

En underbart vacker dag

Här har det varit underbart vackert väder i Växjö, soligt och varmt. Folk sitter överallt och läser, fikar eller bara solar. Jag får verkligen sommarkänslor.

I dag har jag haft ett till utvecklingssamtal nu har jag bara 3+1 kvar sen är jag färdig med dem. Jag känner mig priviligerad att fått möjligheten att arbeta där jag är. Det är väldigt lärorikt och jag kommer att ha mycket erfarenheter med mig i mitt bagage när jag återvänder hem till Skellefteå. Jag har hotat eller ska jag säga lovat att hålla kontakten med skolan ett tag efter mest för min egen skull för när jag nu har följt eleverna i ett helt år så vill jag givetvis veta hur det går för dem närmaste terminen åtminstone.

Trots att jag bara har varit hemifrån sedan måndagmorgon denna gång så längtar jag hem. Men det är konstigt för jag stortrivs med mitt jobb och det går bra att vara i Växjö, men jag längtar efter mina nära och kära speciellt på kvällar och helger. Det är tur att jag är funtad så att jag kan vara här och trivas fastän jag längtar hem samtidigt.




Mina två favoritkillar som tar sig en lur brevid varandra. Mysigt!





En dag mindre kvar.



Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar