onsdag 8 april 2009

Fy skäms på mig!

Fy för att jag varit dålig på att uppdatera bloggen. Tiden bara springer iväg, nu när jag är hemma så kan man tycka att det borde finnas hur mycket tid som helst, men jag vet inte riktigt vart den försvinner. För det är så det känns som om tiden försvinner, snart dax att åka tillbaka till Växjö och inte känns det så kul inte. Känns trist att lämna alla här hemma, men jag vet ju med säkerhet att det är för en viss tid, nämligen bara ca 2 månader kvar. Nedräkningen fortsätter.

I går åkte vi till Piteå för att hälsa på släkt och vänner. Vi tillbringade kvällen hos Dennis morfar med familj, riktigt trevligt de hade dagen till ära köpt tårta. Och mormor Åsa hade givetvis shoppat en hel del fina kläder och lite annat smått och gott. Vi försökte hålla Dennis vaken men utan något vidare bra resultat. Vilket tyvärr ledde till att han var vaken större delen av natten. Jag hämtade honom vid halv nio i morse och han var vaken till halv tolv, hade ont i magen osv. Nu har han sovit i 1.5 timme jag ska om ett försöka väcka honom om ett tag. Med förhoppning om att han ska kunna sova i natt för det behöver föräldrarna. Jag hoppas nu att de har passat på att sova själva dessa timmar. Det är ett privilgium att kunna få tillbringa tid med den lille guldklimpen som bara växer och växer.

Sätter in bilder i kväll.
kramar en lycklig mormor.

3 kommentarer:

  1. Hej!!!
    Syster yster jag saknar bilder på din blogg!!!!!!
    Inga bilder på ditt underverk till barnbarn!!!

    SvaraRadera
  2. Hej!!!
    Syster yster jag saknar bilder på din blogg!!!!!!
    Inga bilder på ditt underverk till barnbarn!!!

    den 9 april 2009 23:24

    SvaraRadera
  3. Hej och tack för senast det var så kul att ni kom förbi , det betyde så mycket för mig:-)
    Hoppas du och micke får en mysig och trevlig påsk tillsammans. Många påsk kramar från Åsa..

    SvaraRadera