måndag 16 mars 2009

Jaha då är helgen slut. Har haft det underbart i Skellefteå när jag var hemma. Passade på att flänga runt med Emilia och Alexander för att införskaffa lite grejer inför den stundande förlossningen. Det blev ett skötbord, tvättlappar, badbalja och tuttar. Nu är det fixat så att sängen kommer upp också sen kan hon göra det mesta klart. Jag kände mig inte alls sugen på att åka i går, tråkigt att åka från Micke och alla. Men nerräkningen har börjat endast 95 dagar kvar. Men det är med blandade känslor, för självklart kommer jag att sakna eleverna och jag kommer nog att fälla en och annan tår på skolavslutningen. Men längtan hem är större.



Sitter framför tvn och datorn och fördriver lite tid, hade tänkt gå ut och gå men det känns inte så roligt att gå själv. Kanske städa då, nä dammråttorna ligger kvar de ska ingenstans. Var hemma vid halv sju ikväll efter att ha haft ett utvecklingssamtal, nu är 4 avklarade och bara 7 kvar. Men jag börjar känna mig lite stressad för jag åker hem när det blir dax för lilleman att göra entree. Jag har idagsläget 3 till inbokade i veckan så då har jag bara 4 kvar, jag hoppas nästan att han inte kommer för tidigt för då hinner jag inte med allt som måste göras.



Nu ska jag kolla på Lynley sen ska jag tjuta till spårlöst.

ha det bra

Camilla

1 kommentar:

  1. Grattis Mormor Camilla kan förstå att du längtar hem nu! Fick precis en bild på han så otroligt vacker gosse han är. Ha det så bra så ses vi och hörs snart.
    Kramar från Åsa :)

    SvaraRadera