tisdag 9 juni 2009

Flyget flyger, tiden flyger, allt verkar flyga!!

Skjutsade den unga familjen till flyget imorse, det är mycket packning som ska med när man reser med ett litet barn. Vagn, bilbarnstol, basen, väskor m.m. Deras resa hem gick fort med bara 20 minuter mellan flighterna. Från Växjö 9.20 och framme i Skellefteå 12.00, tog endast 2.40 lite skillnad mot då jag kör hem nästa torsdag 14-15 timmar beroende på om jag stannar och sover efter vägen.

Lite drygt åtta dagar kvar. Kände redan idag att jag hade lite nära till tårar, hur ska det då bli när vi har skolavlustning på lördag???

I dag åt vi på McDonalds vilket uppskattades stort av eleverna, undrar vad vi ska göra resten av veckan, känns som jag vill att det ska bli en lugn och positiv sista vecka.

Nu ska jag plugga inför delegeringen.

Natti natt

1 kommentar:

  1. Hoppas du får en fin sista vecka med dina elever och kollegor.Jag hoppas nu bara att ni får fint väder också på examen , jag vet att du har sagt att det alltid brukar regna i växjö! Tur att du flyttar upp till Norrland nu för sol och myggor har vi gott om;)
    Kram från Åsa

    SvaraRadera