söndag 14 juni 2009

TACK TACK TACK

Tack för en underbar fest. Denna fest innehöll mycket skratt. Vi började med en välkomst drink, sen gick vi en tipsrunda. Det var frågor och svarsalternativen var namn på de som deltog i festen, jag trodde att det gällde saker som hänt tidigare på fester tills mitt namn var ett av svarsalternativen tillsammans med två andras resp. Då insåg jag att det troligast gällde några vinnare till lekar under kvällen. Det var längesedan jag skrattade så. Tänkte att nu får jag migrän av allt skrattande. Vi åt gott och dansade. Jag hade underbart roligt. Tack till ER underbara kollegor jag kommer aldrig att glömma er!!! Ni är ett otroligt härligt gäng, jag håller med Emilia om att jag troligtvis aldrig kommer att få kollegor som er. Men jag ska försöka komma ner och hälsa på er, troligtvis till våren. Ha det gott, natti natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar