måndag 29 juni 2009

Underbart varmt.

Måste nog säga att jag tycker det har varit underbart med värmen om än det stundtals har känts lite väl varmt, men jag klagar inte utan njuter. Har hunnit med två 18 hålsrundor med godkänt resultat och i dag spelade vi 9 hål i värmen. När vi var i Pite i lördags var jag så klok och smörjde in mig, kändes som om solen inte tog någonting. Men i dag struntade jag i det och det måste jag säga att nog är jag lite röd alltid.

Emilia och Dennis kom hit efter lunch, vi gick in till grannen, de har en son som är två månder äldre än Dennis och han surrade med Dennis jättemycket. Sen har vi varit och ätit middag på stan, vi strålade samman med Åsa och Mina, det var mysigt.

Nu är nog dopet spikat det verkar som om det blir den 16 augusti, min sista arbetsdag, jag måste byta eller ge bort den för dopet vill jag inte missa.

I morgon ska jag till Emilia och vi ska fortsätta att rensa, tyvärr har vi inte gjort det varken igår eller idag, så vi har bestämt oss att det blir imorgon om inget oförutsett händer.

Vi hörs, sköt om er alla och njut av den vackra svenska sommaren.
Kram

1 kommentar:

  1. Du får se till att ta lite bilder, så vi här nere i Småland får se hur det ser ut med alla renarna och isbjörnarna där uppe?

    SvaraRadera