måndag 15 juni 2009

Tisdag, onsdag och TORSDAG!!!!

Inte många dagar kvar. Men just nu förstår jag inte hur allt ska hinnas med. På jobbet är det mycket som ska göras före jag kan åka, vill ju inte lämna min kollega med ALLT! Papper och åter papper som ska fyllas i och sorteras.

Sen har jag ju det här med packning och städning som ni redan har förstått är det ett problem. Jag har väldigt svårt att komma igång. Men idag VILL jag få mycket klart för imorgon ska vi ut med jobbet och äta, men jag har inte tänkt att bli så sen. Och sen är det bara onsdag kvar för direkt när jag slutar jobbet på torsdag börjar jag styra min kos norrut. Men allt brukar gå och sen när det är klart brukar jag alltid tänka "varför har jag dragit ut på detta, det gick ju ganska smidigt". Jag har varit och lånat lite städgrejor från min kära kollega några hus längre upp på gatan, så nu kan jag inte skylla på det heller.

Nu blir det lite mat sen bara att sätta igång. Att poppa musik brukar vara en bra grej för att hålla städtempot uppe.

Vi hörs

2 kommentarer:

  1. Lycka till med stäningen:)
    Det är så skönt när det är över.
    Många städ kramar från lilla jag....

    SvaraRadera
  2. Hej. Nu ska du snart åka hemåt. Känns det bra? Kommer och sakna dina "nya" vänner där nere? Ha en bra resa hemåt.
    Kram kram//familjen i strömtorp

    SvaraRadera