måndag 1 juni 2009

Till alla mina kära och mina vänner.

Jag vet att jag är en knock out kille!

Om ni alla visste så mycket det betyder för mig att jag har sådana otroligt underbara människor runt om mig.

Mina underbara kollegor ni är helt otroliga och jag tror att Emilia har rätt när hon sa att jag kommer att få problem sen, för ingenstans kommer jag att få lika underbara kollegor som bryr sig och tänker på mig. Specielllt inte om jag får jobb på en kommunal skola och jag tror att hon har rätt.

Mycket har hänt sedan sist jag skrev. Jag har hunnit vara en tvärsväng till Gotland, Emilia och Dennis kom hit i fredags. I lördags åkte vi ut på Kosta Outlet och fyndade lite och i söndags åkte vi ner till Laholm för att hämta en vagn som Emilia köpt via blocket. Den var jättefin! Det märks att vi från norr har en annorlunda inställning till avstånd än de som är härifrån. Vi tyckte inte att det var så konstigt att åka till Laholm. När folk sa det tyckte vi att det är ju bara 16 mil enkelväg. Men visst i min skrotis utan servo men framförallt utan AC när det är varmt. Men det gick bra och alla var duktiga.

Dennis och Emilia väntar på att få gå ombord på färjan Visby-Oskarshamn

I dag har jag arbetat och det har varit en bra dag. När jag kom ut från klassrummet så satt Emilia och Dennis utanför gissa om jag blev förvånad. Hon hade promenerat från Öjaby 6-7 km. En kollega tog med dem i min bil och åkte hem till henne för att vi skulle få låna lite saker till Dennis. Sen körde hon Emilia och Dennis till lägenheten. TACK! Jag har även hunnit massera en kollega och sen hade vi kvällskonferens.

Vad gör ni där borta?

Visst är jag snygg! Mormor säger att jag är hennes gullunge och hon bara pussas och pussas. Mormors ögonsten.

Sov Gott Alla mina kära och mina vänner.

1 kommentar:

  1. Så stor han har blivit och han blir bara sötare och sötare för varje gång man ser underverket. Hoppas ni har det bra där nere i växjö! Nu är det slut på min kaffe rast och det är bara att he sig ut och måla.
    Om ni har lite att göra när ni kommer upp får ni mer än gärna komma och måla med mig bjuder på frukost,lunch, fika , middag, fika och en balja kaffe;) Pussa lillprinsen från oss här i
    ojbojn.....

    SvaraRadera