onsdag 27 maj 2009

gggggggggggggg = massage

Idag efter arbetet har jag masserat två av mina kollegor och jag tror att det kommer att bli flera.

Igår mailade jag upp till Uffe i Piteå och anmälde mig till avrostningskursen den 7 juni, det kommer att bli lite körigt för den slutar 15 och mitt flyg går från Fahlmark 16.20, men jag får väl smita lite tidigare. I år får jag verkligen känna om det blir annorlunda när jag startar säsongen på detta sätt. Jag ska även försöka spela mycket mer i år mot tidigare år. Kanske blir det sänkning men det är inte det jag är ute efter utan jag vill känna mig säkrare och lugnare på banan.

Idag har jag varit med några elever till Kronobergs slottsruin, slottet har anor från 1400 talet och storheter som Gustav Vasa har varit där. Eleverna tyckte att det var spännande, tyvärr hade de stängt när vi kom men öppnade just före vi skulle åka och då var värdinnan så snäll att vi fick gå in gratis. Spännande - troligtvis kommer vi att åka dit en gång till före sommarlovet.

Nu har jag 22 dagar kvar som deltids smålänning.

Ha det bra alla vänner, hörs snart igen.

3 kommentarer:

  1. Kom ihåg vilken tur att du var med dessa elever som är så tuffa och fräcka!

    SvaraRadera
  2. Ta hand nu om Emilia och lilla Dennis , ge dom en bamse KRAM från mig är du snäll.Jag saknar dom och önskar att jag kan göra något för dom nu när att blev så här! En stor Kram till dig Camilla också. Sköt om er och ni finns i mina tankar hela tiden, Kramar i miljoner.....

    SvaraRadera
  3. Hoppas resan från Gotland gick bra för er tre!
    Nu hoppas ni får bra väder i helgen.
    Ta hand om er och pussa och pussa lillprinsen från mig. Kramar från oss i Öjebyn

    SvaraRadera