tisdag 12 maj 2009

Sjuk?!

Har känt mig hängig hela dagen, alltid lika tråkigt när man får börja dagen med värktabletter. Har haft ont i skallen hela dagen, åkte hem direkt efter jobbet, sov några timmar till Emilia ringde och väckte mig vid halv åtta. Ska gå och lägga mig igen. Har inte tid att vara sjuk - hoppas det går över.

E berättade att Dennis snart är 58 cm lång och väger drygt 5600 inte illa för en kille som snart är 2 månader.

Att ha blivit mormor här något helt annat än att bli mamma. Jag är så otroligt stolt över min dotter som är en duktig ung mamma, så man kan säga att jag är stolt både för att jag har en underbar dotter och en underbar dotterson också - stolt gånger 2. Öskar er all lycka på jorden och lycka till till familjen Öberg/Lax.
Kramar och sovgott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar