lördag 23 maj 2009

lugn dag

Igår jobbade jag och Micke och Lulle åkte ner till Karlskrona för att spela golf. Efter detta rantade vi runt lite till lite olika affärer sen avslutade vi med att köpa hem pizza. Tyvärr tycker jag inte direkt om pizzorna vi har här i Öjaby våra i Skellefteå är godare, men någon gång får väl duga (endast 3 gånger på nio månader).

Hemma i soffan funderade de på vart det skulle bära av härnäst. Det lutade åt att åter åka till Blekinge men efter ett tag så togs beslutet att åka till västkusten och där skulle utmaningen finnas. Ska bli roligt att höra vad de tyckte, men jag hoppas att de haft det underbart och roligt.

Jag har tvättat, gjort räkningar, varit på sammarkand, lagat mat och surfat. Jag har haft det lungt och skönt idag vilket jag känner att jag behövt. Det har varit jätte roligt att ha Micke här några dagar helgen har inte varit lika trist. Skönt att han är här när jag vaknar och när jag ska somna. Det är sådant man glömmer när man alltid är tillsammans.

Sov gott
Jag saknar mina nära och kära

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar