måndag 4 maj 2009

Jasså var det så regn känns.

Klagade i höstas på att det regnade ofta i Växjö. Nu i vår har vädret varit helt otroligt inget regn sedan jag kom ner efter påsk. Men i natt och i dag var det dags, visst regnet behövdes för det har varit ganska torrt. Men jag hade nästa glömt hur regn känns, men nu vet jag.

Tänk att sommaren är här, när jag tittade ut genom mitt köksfönster igår såg att äppelträdens blommor har börjat slå ut. Riktigt vackert.

Ännu en arbetsdag är slut. Nu har jag bara ett utvecklingssamtal kvar, jippi. Nu SKA jag försöka ta mig igenom boken "mogen för skrubben" av Solja Krapu. Lite små rolig är den men den fångar mig inte riktig, har försökt läsa ut den i två veckor nu men inte lyckats och imorgon ska vi ha bokcirkeln, jag och mina kollegor. Bara bita ihop och försöka läsa färdigt boken.

Ha det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar