fredag 1 maj 2009

En underbar dag!

Vaknade i morse och började städa. Cyklade in till Strandbjöksparken vid 10 tiden, jag hade lovat Marie att hjälpa IFK Växjö i kiosken, det var Växjöloppet idag. Det var en riktig folkfest med familjer överallt. Det fanns även lopp för barn under 6 år, de gick i mål i en hoppborg, KUL!

Solen har lyst på oss hela dagen, när jag kom tillbaka till lägenheten passade jag på att lägga mig ute på gården och sola lite. Jag har kommit fram till att jag måste köpa mig en bikini, inte så kul att sola i BH och shorts. Fast det förstås lite av fläsket göms i shorts jag köper kanske bara en bikiniBH.

Nu är det 48 dagar kvar före jag börjar min hemresa, känns skönt. Men oj vad fort tiden gått, kan nästan inte förstå att jag varit här sedan i Augusti. Men det blir inte mycket till semester för måndagen den 22 juni börjar jag på mitt sommarjobb. Ioch för sig bara 75% så någon dag ledigt här och där blir det väl. Dessa dagar hoppas jag att jag kommer att tillbringa på golfbanan och med mina nära och kära.

Nu siter jag och väntar på att min syster och systerdotter ska komma. Det blir roligt att träffa dem i helgen, om än vi ska jobba också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar