söndag 10 maj 2009

VÄXJÖ :-(

Kändes inte alls roligt att åka iväg idag. Turbulens hemma gör att jag gärna hade stannat där. Känns som jag är för långt bort, men snart är vicket slut och jag får flytta hem, tyvärr blir det nog inte som jag sett fram emot. E pratar om att flytta med A och D till Småland igen, jag hoppas bara hon verkligen tänker sig för, det verkar som om det alltid vänder snabbt, tyvärr är det så att vissa saker kan vara svåra att ångra. Det är aldrig grönare på andra sidan. Om A blir lyckligare söderut så är det ingen garanti att E blir det. Jag anser att hon får vänta tills hon är 18 år och är myndig. Så hon har rätten att själv ta beslut och kan underteckna saker.

Jag älskar dig min dotter, hoppas bara att du tänker på Dennis och dig själv också, du vet var jag finns om du behöver mig.

Kramar mamma

2 kommentarer:

  1. Hej kan förstå att A vill hem!Men jag tycker att det är tok förtidit att börja börja flytta.
    Hans hjärtfel kanske är inte så stort , tycker det är konstigt att han har fått kommit till sjukhuset ännu!Men jag håller tummarna för att dom stannar i skellefteå . Det är nog jobbigt att bo 8 mil från dom. Längtar såå himla mycket efter att få pussa och krama på lillprinsen. Hoppas du får en bra måndag , Kramar från Åsa:)

    SvaraRadera
  2. Å så många stavfel , men jag är trött! Nu ska jag gå och sova. Gonatt

    SvaraRadera