måndag 4 maj 2009

Som jag sa!

Jag visste väl att när jag väl börjar kolla efter golfklubbor så hittar jag alltid något. Har lagt bud på 2 puttrar men egentligen inte den jag ville ha, helst skulle jag vilja ha en Nike putter. Jag har även bjudit på en fairwayklubba (Nike) och en järnhybrid (Adams), får se om jag får dem, givetvis blir det dyrt men det är inte lika dyrt som om jag skulle köpa dem här i Sverige. Hittils har vi alltid haft tur när vi handlar med denna försäljare.



Nu MÅSTE jag läsa BOKEN.


Tjingeling

1 kommentar:

  1. Hallå där!!!! Hoppas du får nån av golfklubborna. Tog ju gröna kortet för några år sedan men jag har ingen lust att spela , men kanske om nått år när man har mer tid.
    Då får vi väl ta en runda!
    Nu ska jag ta och göra lite middag till grabbarna. Ha det så gott , Kramar från Åsa....

    SvaraRadera